Zoals beloofd werd de dag van de jeugdbeweging niet geschrapt, maar uitgesteld. Afgelopen vrijdag, met de stralende zon op onze snoet, kon de activiteit dan doorgaan.
De jongens en meisjes van het zesde gaven opnieuw het beste van zichzelf om verschillende activiteiten te bedenken en voor te bereiden. Het werd een fijne middag vol sportieve activiteiten waarbij fair play centraal stond.
Benieuwd hoe het eraan toe ging? Klik dan hier voor de kiekjes!