โจ Kerstbezinning met alle kleuters โจ
Vandaag genoten we van een gezellig samenzijn met alle kleuters en juffen. Ook mevrouw Marjolijn kwam langs om samen met ons te vieren.
We staken de kaarsjes aan bij de Adventskrans, zongen stemmige liedjes en versierden zelfs een levende kerstboom โ wat een plezier! ๐
Er werd een mooi verhaal voorgelezen en we maakten feestelijke moves op muziek.
Als afsluiter zorgden we voor een knallend einde: echte confetti! ๐ Daarna mochten alle klassen hun nieuwjaarsbrief โvoorlezenโ voor de directeur. Wat een bijzondere afsluiting van deze warme viering.
Wij wensen iedereen een Vrolijk Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar! ๐