De blauwe klas werd vandaag extra gezellig, want we mochten 3 nieuwe instappers verwelkomen! Met nieuwsgierige oogjes, kleine stapjes en veel zin om te ontdekken, vonden ze al snel hun plekje in onze klas.
Samen spelen, liedjes zingen, knutselen en de klas verkennen… ze doen het al super! We zijn blij dat ze erbij zijn en kijken uit naar nog véél momenten samen. 💙
Welkom Juliette, Natalia en Lina
Klik hier om de foto's te bekijken.