Afgelopen donderdag fietsten we met het vijfde en zesde leerjaar van Aartrijke naar Brugge. We fietsten helemaal tot aan het Jan Breydelstadion waar we een boeiende rondleiding kregen. Ons lunchpakket konden we nuttigen op de tribunes, wat was dat fijn!
Na de middag sprongen we op de fiets richting de bowling. We verdeelden ons in groepjes en konden daar genieten van een uurtje sport en spel. Na de bowling keerden we terug richting school.
Heel erg bedankt aan alle fiets(groot)ouders voor de begeleiding!
Benieuwd hoe onze dag eruit zag? Klik dan hier voor meer foto's!