Op 1 september ging de schoolpoort terug open. Team de Fonkel stond paraat om de kinderen welkom te heten. We deden dit in stijl als fonkelhelden. De ouders waren welkom op de speelplaats om hun kinderen uit te zwaaien. De allerkleinsten mochten samen met hun papa en mama doorstappen naar de klas. Tijdens de 1ste schooldag werden op de verschillende speelplaatsen alle speelplaatsafspraken met de kinderen overlopen. Dit zorgt voor fijne speeltijden🤩.